خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ | قیمت خط کشی پارکینگ | نحوه خط کشی پارکینگ | اجرا خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ یکی از مواردی هست که روزانه در مقابل دید ما قرار دارد. سر تا سر شهر پر شده از خط کشی هایی که همه ی آن ها بیانگر چیزی هستند. از میان تمام آن ها خط کشی پارکینگ جدا کننده حریم پارک خودرو در فضاهای عمومی و منازل است. درادامه این مطلب ما را همراهی کنید. پارکینگ هایی که دارای خط کشی هستند جدای از زیبایی، نظم خاصی به محیط می بخشند و به کمک آن ها می توان برای پارک خودرو ها فضا سازی ایجاد کرد.

 

تاثیر خط کشی در نظم و ترتیب

وقتی فضایی که محل پارک ماشین ها است خط کشی داشته باشد باعث می شود که محل قرار گیری هر خودرو مشخص باشد و همچنین در مکان های عمومی شلوغی ایجاد نشود. علاوه بر این موارد این عمل به رعایت حق و حقوق شهروندی نیز کمک می کند.

 

قیمت خط کشی پارکینگ

این روزها شاهد نوسانات قیمت در بازارهستیم و قیمت خط کشی پارکینگ از این موضوع به دور نیست. کیفیت رنک های مورد استفاده در این کار و همچنین رعایت خط کشی اصول ی می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.

اما گروه ایمن ترافیک ثامن در تلاش است که همراه با کیفیت بالا، قیمتی مناسب را برای ارائه به شما در نظر داشته باشد.

 

رنگ های مخصوص خط کشی:

دو رنگی که به طور متداول برای ایجاد فضای پارک خودرو مورد استفاده می گیرد معمولا زرد و سفید است. از رنگ فتم فام زرد به جهت مشخص کردن محدوده پارزکینگ و از نوع سفید آن برای تعیین مرز خطوط ترافیکی در پارکینگ ساختمان و طبقاتی استفاده می شود.

رنگ های مورد استفاده برای کشیدن خطور چه ویژگی هایی دارند؟

پوششی که توسط رنگ ها ایجاد می شود دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر نور خورشید و سازگاری با انواع سطوح از جمله آسفالت، بتنی و … هستند.

 

نحوه خط کشی پارکینگ

خط کشی کردن ها انواع مختلفی دارد و به نحوهای مختلفی انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • خطوط اضطرار

معمولا این نوع خطوط در کنار شبکه معابر، آزاد راه ها، بزرگ راه ها و تونل ها کشیده می شوند و لازم است بدانید این خطوط مخصوص عبور و مرور اضطراری وسایل های نقلیه امدادی می باشند.

  • فلش ها

حتما فلش های سفید و زرد را دیده اید. با کشیدن انواع فلش های جهت نما بر روی سطوح آسفالت برای راهنمایی کردن رانندگان استفاده می شود و تبعیت از آن ها لازم و ضروری می باشد.

  • خطوط توقف منقطع

رانندگان با مشاهده ی این خطوط باید از سرعت خودشان کم کنند و با رعایت احتیاط و حق تقدم عبور وارد راه های اصلی شوند.

  • خط ممتد ایست

رانندگان باید قبل از خط ممتد ایست که به طور معمول در تقاطع ها نیز کشیده می شود توقف کامل انجام دهند.

 

اجرا خط کشی پارکینگ

در ابتدای امر اجرا خط کشی پارکینگ سطح مورد نظر باید کاملا پاک شود و سپس تمام درزها و شکستگی ها را بررسی و با مواد همسان پر شود. لازم است که سیمان یا آسفالت پر شده برای لای درزها مقاوم باشد و خطوط رنگ کشی پارکینگ باید تراز باشند و پس از آن است که رنگ آمیزی شروع می شود.

 

 

مجموعه ی ایمن ترافیک دارای سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه خط کشی پارکینگ است. این عمل توسط این مجموعه به صورت کاملا اتوماتیک و همراه با ماشین های صنعتی صورت می گیرد.